Välkommen till Höganäs GF's bokningssida.
Här kan du anmäla till någon av nedan grupper. Logga in och välj grupp i listan.
Behöver ni hjälp eller har frågor så maila info@hoganasgf.se
Välkomna!

*** För att anmäla dig till vårt Påsklovsläger eller bli stödmedlem, klicka på "Gå vidare" längst ner på denna sidan. ***

BARN & UNGDOMSGRUPPER

För att börja i föreningen är man 4 år, blöjfri, kan stå på led och klarar sig utan förälder.

Grupp 1 fredag kl 16:00-17:00 eller Grupp 1 lördag kl 08:30-09:30

Pojkar och flickor tränar tillsammans på kroppskontroll, rumsuppfattning, åla, krypa, springa, hoppa. Övningar för kullerbytta och kommande hjulningar och handstående. Rörelseglädje är i fokus.

Grupp 2 lördag kl 09:30-11:00 eller Grupp 2 lördagar kl 11:00-12:30

I denna grupp tränar pojkar och flickor på kullerbytta framåt och bakåt, hjulning, handstående, hoppa på satsbräda och trampett, spänningsövningar. Även här är rörelseglädje i fokus.

Kunskapskrav: Kullerbytta

Grupp 3 fredag kl 16:00-18:00 och söndag kl 09:00-11:00

I denna grupp tränar pojkar och flickor på hjulning, rondat, förövningar till handvolt och flickflack, raka hopp på satsbräda och trampett, förövningar på volt. Rörelseglädje är i fokus!

Kunskapskrav: Handstående

Grupp 4 fredag kl 18:00-20:00 och söndag kl 09:00-11:00

I denna grupp tränar pojkar och flickor på rondat, handvolt, flickflack och volt. Rörelseglädje är i fokus!

Kunskapskrav: Rondat

Grupp 5 torsdag kl 19:00-21:00 och söndag kl 16:00-18:00

Här tränar våra äldre flickor och pojkar på den nivå man är på, inget krav på tidigare kunskaper.
Minimumkrav ålder är 12 år! Rörelseglädje är i fokus!

ÖVRIGA GRUPPER

Grupp Vuxen onsdag kl 19:00-21:00 och söndag kl 18:00-20:00

Nybörjare eller om man gått på gymnastik tidigare, det spelar ingen roll. Häng med vårt vuxengäng och träna gymnastik på din nivå.

Hopprep kullagymnasiet måndag kl 17:00-18:30

Hopprep är en bra aktivitet med många fördelar. Det tränar hela kroppen med många muskelgrupper som jobbar samtidigt och förbättrar kondition och balans. Det finns en massa roliga reptrick att lära sig i både enkelrep och dubbelrep.