Bokningsbart just nu:

• Kölistor
  • Nybörjargrupper i Konstsim

8/4 kl. 13.00 öppnar vi bokningen för sommarens simkurser.

__________________________________________________

Hittar du inte aktiviteten du vill boka?

Om du inte hittar kursen du vill boka men hört att vi har reservplatser kan du mejla oss på simkurs@jarfallasim.org eller konstsim@jarfallasim.org. Vi stänger bokningen när kursen startat men kan ha lediga reservplatser!

LÄS PÅ!
Klicka på kursen du vill boka för att läsa om dess förkunskaper, datum och övrig information. Är du osäker på vilken aktivitet eller nivå som passar barnet? Läs mer om våra simidrotter och nivåer här:

Hur bokar jag en aktivitet?

1. Skapa konto genom att ange din mejl och klicka på ”Logga in”. Följ instruktionerna.
    • Observera! Kontot ska skapas med barnets personnummer.
  2. Logga in med en engångskod (fås på mejl).
  3. Boka barnet till vald aktivitet. Ett bekräftelsemejl skickas efter genomförd bokning.
    • Viktigt! Läs bekräftelsemejlet och övrig information som skickas ut inför terminsstart.
    • Observera! Du bokar ingen kurs genom att endast skapa ett konto. Försäkra dig om att du bokat kursen genom bekräftelsemejlet som skickas ut efter du betalat.

Avbokning och återbetalning

• 8 + dagar innan kursstart = 100% av kursavgiften återbetalas
  • 1–7 dagar innan kursstart = 75% av kursavgiften återbetalas
  • 1–7 dagar efter kursstart = 50% av kursavgiften återbetalas.
  • Senare avbokning= Ingen återbetalning om inte en ev reserv finns. Kontakt med föreningen måste ske snarast möjligt, dock innan lektion 4.
  • Finns sjukintyg som innebär sammanhängande frånvaro på minst 3 veckor (terminssimskola, konstsim) eller 5 dagar (intensivsimskola) kan 100% återbetalning ske. Kontakt med föreningen måste ske snarast möjligt, dock senast 1 vecka efter sjukdomsperioden om den ska vara aktuell för ev. kompensation.
  • Vid samtliga avbokningar dras 200 SEK av vid återbetalningen i admin. avgift.
  • Medlemsavgift och Qvicklys adminstrationsavgift återbetalas inte.

Avbokning görs på mejl till simkurs@jarfallasim.org (för simkurser) eller konstsim@jarfallasim.org (för konstsim).

Vill du veta om en fullbokad aktivitet får lediga platser?
Om en kurs är fullbokad kan du bocka i "Bevaka" vilket ger dig möjligheten att bli erbjuden en plats ifall någon avbokar sin plats.

Kontakta oss!

simkurs@jarfallasim.org - Frågor om Simkurser

simolek@jarfallasim.org - Frågor om Sim&Lek (Simidrott för barn 4–8 år)

konstsim@jarfallasim.org - Frågor om Konstsim