Hej och välkommen till bokningssidan för en plats hos Hvetlanda Gymnastikförening hösten 2023 som öppnar sön 27/8 kl 9.00

Så här går det till:
1. Ange din mailadress i fältet ovan, klicka på logga in
2. Följ instruktionerna
3. En engångskod skickas till din e-mail
4. Ange engångskoden i popup-fönstret
5. Läs informationen och filtrera fram det du är intresserad av
6. Välj lämplig grupp och "Anmäl"
7. Genomför betalning. Allt klart!

Anmälan krävs till alla BARNGRUPPER och Truppgymnastik 7 år och äldre samt Ungdomsgrupp 10 år och äldre, även om man har varit med tidigare.

Har man varit med i AG Bas eller Trupp Bas förra terminen och inte har tackat nej till att fortsätta har man sin plats kvar och behöver inte nyanmäla sig.

Skulle önskad grupp vara full finns även ett antal reservplatser att anmäla sig till. Skriver ni in barnet till en reservplats betalas inget nu utan betalning sker om en plats blir tillgänglig. Turordning tillämpas för reservplatserna och blir en plats tillgänglig blir ni kontaktade.

Kostnaden:
Barngymnastik 650 kr/termin + medlemsavgift 100 kr/termin.
Trupp Bas och Ungdomsgrupp 10 år och äldre 775 kr/termin + medlemsavgift 100 kr/termin.
AG Bas och Trupp 7 år och äldre 700 kr/termin + medlemsavgift 100 kr/termin.

(Fakturor skickas ut via mail, en gång på höstterminen och en gång på vårterminen)

Betalning sker vid anmälan.