Välkomna till vårt bokningssystem

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder- allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift på mellan 9-59kr.

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se det här. Ni kan filtrera på ålder och på plats.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.tranasgymnastiksallskap.se

Gymmixmedlem betalar sin terminsavgift och medlemsavgift i den grupp den tillhör; ungdom, vuxen eller pensionär. Det är ej någon anmälan till passen, drop-in gäller.

Behöver du kvitto för friskvård, hör av dig till tranasgs@gmail.com om inte det automatiska utskickskvittot räcker!

Logga in och anmäl/betala genom att följa stegen som beskrivs.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Betalningen måste gå igenom för att du ska bli bokad i gruppen.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail tranasgs@gmail.com