Välkomna till vårt bokningssystem

Befintliga medlemmar:

Bokning för ÅTERANMÄLAN till VT 2024 öppnar 11/12 2023 (Gäller för utövare som tränat HT 2023)

Ni bokar er plats via hemsidan, då ser ni de grupper som är bokningsbara just för er.

Nya medlemmar:

Bokningen till VT 2024 öppnar 18/12 2023 kl 12.00

Genom att hålla musen över/klicka på ”Så fungerar det” får ni en enkel förklaring av hur det går till att anmäla sig.

Det går inte att boka plats via telefon eller mail.

Betalning
Terminsavgiften betalas direkt vid anmälan via Billmate i Sportadmins bokningsfunktion. Har du fått en manuell faktura ska den vara betald enligt förfallodatum.

Man har möjlighet att prova på under 2 veckor räknat från terminens startdatum, vill man inte fortsätta betalas träningsavgiften för NYA medlemmar tillbaka. Meddela alltid till kanslist om ditt barn bestämmer sig för att sluta i föreningen innan vecka 3 räknat från terminens start, ej till ledare.

Administrationsavgift från betalpartner Billmate

Från och med april 2020 har vi gjort en uppdatering i bokningssystemet Sportadmin, det innebär en del digitala förändringar för både oss som förening och er som medlemmar.

En administrationsavgift mellan 9 – 59 kronor per betalning tillkommer på fakturan med terminsavgiften för varje medlem. Detta är ingen intäkt som går till Engelholmsgymnasterna, utan det är en avgift som tas ut av Sportadmin och Billmate som är deras nya betalpartner.

Ni kommer att kunna välja mellan följande betalningsmöjligheter kommande termin.

• Kortbetalning

• Fakturabetalning

• Delbetalning* *) Tänk på att en delbetalning innebär att det kommer att tas en kreditupplysning.

Har ni frågor kontakta når ni oss bäst via email engelholmsgymnasterna@live.se

(Telefon under kansliets öppettider 0431-244 19)