Välkommen, här bokar du dig till olika aktiviteter eller som funktionär

Först loggar du in, för att sedan gå vidare. Då får vi din mail så vi kan skicka svar. Detta gäller såväl medlemmar, stödmedlemmar som tillfälliga funktionärer.

I grupperna nedan ser du om det finns ledig plats för de grupper som har begränsning. Filtrera på kategori, ålder mm.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar dig eller ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.savedalensaik.se och gå därifrån vidare till respektive sektion.

Hur man bokar:

• Skriv din mailadress och klicka på knappen "Logga in". Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden.
  • För ny medlem: Fyll i dina och ev barns registeruppgifter. Därefter kan du anmäla dig själv eller ditt barn.
  • För befintlig medlem: Anmäla dig själv eller ditt barn. Välj "Ny deltagare" för att lägga till fler personer i familjen.
  • Välj aktivitet, öppna (klicka på) de olika huvudgrupperna, så ser du aktiviterna (anmälningsgrupperna). Välj önskad aktivitet och sedan "Reservera en plats" längst ner. Du kan här få specifika frågor och hamnar slutligen på betalningssidan. Här anger du "Boka" även för avgiftsfria aktiviteter.
  • Betalning kan ske med swish, kontokort, faktura (avgift på 9-59 kr tillkommer) eller delbetala (avgift på 9-59 tillkommer samt ränta).

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Kontakt och övrig information

Glöm inte att ladda ner medlemsappen, se guiden för mer info.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail avgift@savedalensaik.se eller kansli@saik.nu (Friidrottsektionen)