Välkommen till KFUM Uppsala Survival!

Anmäl dig till den grupp som du vill delta i och välj betalsätt. Om du inte har betalat medlemskap tidigare i år så läggs 120 kr till för medlemskap.

OBS nästa nybörjargrupp startar mån 13 maj - bokningen öppnar tis 23/4!

Om våra träningsgrupper:

• Nybörjargrupper startar ett par gånger vår och höst. Om du vill fortsätta träna med oss efter nybörjargruppen skickar vi en avisering på träningsavgift för resten av träningsåret (tom 31 mars).
  • Vuxna betalar träningsavgift för helår (1 april - 31 mars). Du som tränat med oss tidigare blir aviserad inför kommande år och du behöver vanligen ha gått nybörjargrupp för att kunna anmäla dig.
  • Medlemmar i barn- och ungdomsgrupperna betalar terminsavgift och blir aviserade inför varje termin.

Notera att dina personuppgifter kommer att sparas och användas vid registrering av närvaro vid träningspass samt för utskick av medlemsinformation.

Vid frågor kring registreringen, kontakta kansli@kfumuppsala.se