Just nu är lagen fyllda för denna säsong. Under juli månad kommer anmälan öppnas för säsongen 24/25.

Skulle det vara fullt i de lag man önskar, går det bra att ställa sig på bevakning av gruppen så kommer ett mail vid ett ev avhopp i laget. (OBS! Just nu har vi ingen bevakning då anmälan är stängd för denna termin.)

Vi har ingen kölista på våra lag utan det är via denna sida anmälan sker.

På denna sida kan man anmäla sig till: Cheerlekis, träningslag, tävlingsförberedande.

Åldersindelning 2023-2024:

Paracheer (födda 2018-äldre):
Paracheer är den del av cheerleading som riktar sig till personer med funktionsvariation, såsom rörelsenedsättningar, synnedsättning, hörselnedsättning eller neuropsykiatriska funktionsnedsättning (NPF).

Cheerlekis (födda 2017-2015):
Fokus på att ha kul, kroppskontroll och en intro till cheerleading.

Träningslag (födda 2015-2011):
Fokus på att lära sig grunderna inom cheerleading i level1, samtidigt leka och lära sig kroppskontroll inom alla moment.

Träningslag senior (2007-äldre):
Fokus på att ha roligt och träna tillsammans med andra seniorer. Allt från helt nybörjare till erfarna. Alla är välkomna!
Maila info@cfa.se för anmälan eller mer info.

Tävlingsförberedande (födda 2013-2009):
Fokus på att träna som ett tävlingslag i level1 men med mindre press och målet är att kunna delta på öppna tävlingar i norr.
Minst två sammanhängande terminer inom cheer för att söka.

Tävlingslagen för säsongen 23/24 är satt och går inte att anmäla sig till.

__________________________________________________________________

Börja med att läsa och ta del av nedan information. Gå sedan vidare för att se vilka grupper vi har - här kan du filtrera på kategori, ålder/födelseår, veckodag eller plats för att hitta den grupp du är intresserad av. Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs. Logga sedan in och genomför anmälan och betalning.

Alla nya medlemmar i CFA har rätt till två provtillfällen och bokning måste ske här för att ha rätt till provperioden. Skulle man sluta under provperioden på två tillfällen får man hela summan tillbaka. Tränar man fler tillfällen än två betalar man hela avgiften för terminen. Maila info@cfa.se isåfall.

Aktiva som tränat i CFA tidigare säsonger har inte samma rätt till provperiod.

OBS! Tävlingslag har inte prova på-tillfällen utan alla kostnader godkänns i samband med att man ansöker till laget. Därför är man skyldig att betala terminsavgiften även vid avhopp.

När man fått en plats i ett lag är man garanterad sin plats hela säsongen ut, dvs från september - maj. Man betalar en terminsavgift på hösten och en på våren i alla lag. Summan vid anmälan gäller för en termin, det tillkommer alltså en avgift tilll på vårterminen.

Alla lag i CFA har försäljningar på höst och vår. Ev säljkrav beroende på försäljning.

Vid avhopp under säsongen kommer en plats bli ledig för bokning här.

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@cfa.se.