Välkomna till IK Ymer

Här kan du bli medlem, anmäla dig till våra grupper, anmäla dig till Borås Mud Race och köpa årspelkort. Skriv in din mailadress så kommer du att få en engångskod tillbaka för att kunna logga in. Fyll därefter i dina uppgifter. Gå sedan vidare för att se vilka grupper vi har - här presenteras grupper för alla IK Ymers sektioner. Klicka på gruppen för att få upp mer information. Välj den grupp eller det årspelkort du vill köpa och genomför därefter din betalning.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar er bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info https://www.ikymer.se/. Där hittar ni även länkar till alla Ymers sektioners hemsidor samt kontaktupgifter.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@ikymer.se eller på telefon 033-24 89 24.

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr. (Gäller ej anmälan till Borås Mud Race).