Välkommen till Ekerö IKs sida för NYANMLÄAN i TRÄNINGSGRUPPERNA och bokning av Extraaktiviteter

KLICKA NEDAN PÅ "GÅ VIDARE" för anmälan

Vid NYANMÄLAN kommer Ni att kontaktas när Ni placeras i träningsgrupp.

MEDLEMSKAP går att anmäla under Föreningsorganisation. Befintliga medlemar får medlemskapsavgiften på årets första avi (kommer även att synas vid försök att anmälan i blått fält vilket medlemskap Ni har)

Klicka på respektive idrott för att hitta den Extraaktivitet Ni är intresserad att delta i.

På vår hemsida www.ekeroik.se finns mer info om respektive träningsgrupp läger, camp eller utbildning.

Regler för anmälan till Extraaktiviteter i Ekerö IK
Anmälan till alla Extraaktiviteter är bindande.
vid Avbokning som görs senast 14 dagar före start av aktuell Extraaktivitet, så återbetalas avgiften med avdrag för administrationskostnader 350 kronor.
vid Avbokning som görs senare än 14 dagar före start av Extraaktivitet, så sker ingen återbetalning, vid sjukdom eller skada så återbetalas avgiften med avdrag för administrationskostnader 350 kronor (normalt vill vi då ha läkarintyg eller liknande, utifrån omständigheterna med covid-19 så kommer vi godta avbokningar med hänvisning till sjukdom utan läkarintyg).

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@ekeroik.se eller på telefon https://www.ekeroik.se/start/?ID=342505