Välkomna till Turebergs bokningssida!

Vid betald faktura så accepterar man Turebergs medlemsvillkor 2024 gällande avgifter och funktionärsuppdrag.

OBS! Har ni ett familjemedlemskap så välj familjemedlemskap vid betalning, ej enskild medlem.

- Boka in dig i en träningsgrupp VT24 (terminsbokning) för födda 2013-2017.

Övriga träningsgrupper kommer att faktureras senare från Tureberg FK. Födda 2010 o äldre, parafriidrott samt veteraner som har gått HT2023 ligger kvar i sina grupper och får kallelse/faktura separat från kansliet.

- Tränare till barngrupperna bokar in sitt barn precis som övriga barn. OM man inte vill fortsätta som tränare så behöver du meddela detta till kansliet så att du blir borttagen i gruppen som tränare för VT2024

-Medlemskap, fortsätt till bokningssidan och klicka på bli medlem.

- Är du 13 år och äldre och vill börja friidrotta i en av våra grupper? Klicka på länken nedan och fyll i vårt intresseformulär så kontaktar vi dig!

Börja friidrotta

Vårterminen 2024 startar v 2.

Kallelse kommer från respektive träningsgrupp ca 2-3 dagar före startdatum. Med reservation för annat startdatum.

Befintliga medlemmar: (som har varit medlem under HT23) har förtur till bokningen. (Det står att bokningen inte är öppen men just för er som har tränat i en grupp HT23 så är det bara att gå vidare för att boka er en plats.) Man kan bara boka in sig i den grupp man tränat i under föregående termin. För att inte gå miste om platsen i din grupp så boka snarast. Gruppbyten kan göras då bokningen öppnas upp för alla nya medlemmar. Kontakta Turebergs kansli för att få hjälp med gruppbytet.

Nya medlemmar födda 2012-2017 som vill börja i en av våra grupper:

V.1 öppnas bokningen för nya medlemmar.

Om du är ny medlem är det bra att du redan nu skapar eller redigerar din profil enligt nedan.

Hur gör jag en bokning?

Ta upp sidan med alla grupper, där väljer du sedan den grupp som du vill anmäla dig till. Klicka på den grupp som ni vill anmäla er till och följ sedan instruktioner för fortsatt bokning.

Färgerna på grupperna betyder inget särskilt utan är bara ett namn på varje grupp. Grupperna är döpta efter det år barnen är födda.

"Ej öppen" betyder att du inte har möjlighet att boka än p.g.a. att du inte varit medlem HT23, eller att du avsagt dig platsen.

OBS! För att gruppen ska bli av så ska det vara minst 15 st deltagare och minst tre föräldratränare, blir det färre barn och om vi inte får några föräldratränare så ställs gruppen in.

OBS! Vi jobbar för fullt för att få fram ledare till några av våra barngrupper födda 2016-2017. Om du eller någon du känner är intresserad av att hjälpa oss som tränare får ni gärna höra av er till Carin på kansliet, ct@turebergfriidrott.se eller så fyll i denna länk Anmälan till föräldratränare i Tureberg FK - Turebergs Friidrottsklubb - SportAdmin

så återkommer jag till er.

Medlemskap / funktionärsuppdrag och avgifter 2024, klicka på länken nedan.

Avgifter

Funktionärsinfo

Som förälder till barn/ungdomar i Tureberg Friidrott ska man vara behjälplig som funktionär vid ett par tillfällen/år. Från och med det året den aktive fyller 15 år kan den aktive göra sina uppdrag själv. Detta ideella engagemang är en förutsättning för att föreningen ska kunna bedriva sin verksamhet och fortsätta utvecklas vidare under kommande år.
För att vara funktionär krävs inga förkunskaper. Det finns arbetsuppgifter både för nya funktionärer och de som har erfarenhet. Vill du sedan lära dig reglerna för de olika grenarna inom friidrotten så finner du lite här på vår hemsida.

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift.

Anmälan är bindande. Vid avbokning fram till 1 vecka innan anmäld vecka återbetalas hela beloppet utom 250 kr för administrationskostnader. Vid avbokning närmre inpå anmäld veckan behövs läkarintyg för att få tillbaka delar av avgiften.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@turebergfriidrott.se