Välkomna till vårt bokningssystem!

Sommarläger 2024

Anmälan till våra sommarläger öppnar måndagen den 25/3 här via anmälningssidan under fliken "Sommarläger". Varje medlem kommer under första veckan som anmälan öppnar endast att kunna boka EN lägervecka. Från tisdagen den 2/4 kommer man kunna boka fler om platser finns kvar.

Terminsbokning Höstterminen 2024

När öppnar anmälan?

Måndag den 12/8 kl. 10.00 öppnar anmälan till den grupp man tränat i under VT-24 för de som varit medlemmar under våren.

Måndagen den 19/8 kl. 10.00 öppnar anmälan till alla grupper för de som varit medlemmar under våren.

Onsdag den 21/8 kl. 10.00 öppnar anmälan till alla grupper för nya medlemmar.

Om du är ny medlem är det bra om du redan nu skapar eller redigerar din profil enligt nedan.

Hur skapar jag en profil?

En profil skapar du genom att klicka på "Gå vidare" här nedanför. Fyll i din mejladress i rutan högst upp och använd engångskoden som kommer till denna adress som inloggningsuppgift. Välj sedan deltagare eller klicka på "Lägg till ny deltagare". Härifrån kan du också ändra din profil genom att klicka på "Vald person" högst upp och sedan pennan bredvid respektive namn.

Vilken grupp ska jag anmäla mitt barn till?

I våra 3-6 års grupper anmäler man till samma grupp höst och vår om inte annat har rekommenderats av tränaren eller om barnet behöver en större utmaning.

När man fyller 7 år rekommenderas man att anmäla till en 7 års grupp den terminen man fyller 7 eller när mognad för att ta nästa steg i gymnastiken nås. Är man osäker, kontakta er senaste tränare via mejl innan anmälan.

Obs! Om barnet inte uppfyller rätt ålder för gruppen vid anmälan kommer det upp en varning, denna kan bortses från så länge barnet fyller rätt ålder under terminen.

Bevakning/kösystem

Du kan "Bevaka" din önskade grupp om den är fullbokad. Om gruppen står som "Fullbokad" på vår Anmälningssida så kan du klicka på gruppen följt att klicka på knappen "Bevaka". Du kommer sedan att få ett mejl med en anmälningslänk skickat till dig om det öppnas upp en ledig plats i gruppen längre fram. Först till kvarn tillämpas.

Avgifter

För att träna i GCF Uppsala betalas en medlemsavgift på 100 kr/år som beslutas på föreningens årsmöte och en träningsavgift/termin som baseras på antal träningstimmar och vilken licensförsäkring som krävs.

Prova på

För att kunna prova på gymnastik eller cheerleading måste en anmälan först göras till gruppen för att rätt försäkringar och licenser ska gälla. Vi har alltid två veckors prova på - vill man inte fortsätta efter detta återbetalas terminsavgiften (minus 100 kr i administrativ avgift) efter kontakt med kansliet.

Tränaransökningar

Är du intresserad av att bli tränare hos oss? Du är så välkommen! Välj grupp "Tränaransökningar" i nästa steg och fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort!

Medföljande föräldrar/vårdnadshavare

De två första tillfällena på terminen får en förälder per barn sitta med inne i salen om så behövs, efter det är ni välkomna att sitta utanför i omklädningsrummet så att barnen lättare kan koncentrera sig på gymnastikträningen. Vid sista tillfället bjuds föräldrar in för att se på terminsavslutningen.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@gcfuppsala.se eller på telefon 018-225025.