Välkomna till vår anmälningssida. Ange er e-postadress och klicka på 'Logga in' för att skapa ett konto för att kunna anmäla er.

Gå sedan vidare för att se vilka grupper vi har; här kan ni filtrera på kategori, ålder/födelseår och veckodag för att hitta de grupper som passar bäst. Träningsavgiften är den samma oavsett hur många grupper och stilar du tränar. Läs mer om våra avgifter.

För nya medlemmar erbjuder vi en 14 dagars prova-på-period. I samband med att ni får fakturan via mejl kan ni också välja att avsluta ert medlemskap genom att gå in på fakutralänken och välja 'Jag vill inte vara med'.

På vår hemsida www.shindo.se finns informationssidor om alla olika grupper och träningsstilar. Där finner ni också kontaktuppgifter till instruktörerna ifall ni har frågor om träningen.

Har ni frågor om anmälan kontakta oss på kontakt@shindo.se.