Välkommen att anmäla dig i vårt bokningssystem

För dig som redan är medlem i en lokalförening
Fyll i din e-postadress i första steget (använd den e-postadress som du sedan tidigare har registrerad i medlemsregistret).
Klicka på den blå knappen "Logga in". Du får då ett mejl med en engångskod. Skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken familjemedlem som du vill anmäla, klicka på det namnet.

Leta upp det tillfälle som du vill anmäla dig till och klicka på det. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer sedan att få ett mail som bekräftelse på din anmälan.

Ny medlem
För att anmäla dig till en utbildning eller ett evenemang via bokningssystemet behöver du först bli medlem i en lokalförening.

Användarvillkor
Här hittar du CISV Swedens användarvillkor som omfattar alla som är medlem i någon av våra lokalföreningar och/eller anmäler sig till någon av våra aktiviteter.