Välkomna till vårt bokningssystem!

Läger VT24:

Anmälan till våra sommarläger är öppen.

Vi kommer ha sommarläger följande veckor:

Vecka 25 - Blackebergshallen

Vecka 26 - Katrineholm

Vecka 27 - Blackebergshallen

Vecka 33 - Blackebergshallen

Platser till våren 2024:

Nu är bokningen för platser i grupper VT24 stängd. Har du frågor om en specifik grupp är du välkommen att kontakta oss på info@brommagymnasterna.se

Hur man bokar:

Befintlig medlem i Brommagymnasterna

Har du redan ett konto klicka på den gula knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ej medlem i Brommagymnasterna

Klicka på den gula knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.