Välkommen till vår bokningssida!

Här kan du boka alla bokningsbara aktiviteter och kurser. Det är viktigt att man bokar rätt kurs (läs igenom nivåbeskrivningar eller kontakta oss). Vi kan inte garantera plats i någon annan grupp i fall man bokar fel.

Det är först till kvarn som gäller och vi har inget kösystem. Om önskade gruppen är fullbokad så kan du regelbundet kolla bokningssidan om någon har hoppat av eller/och anmäla ditt intresse för att bli informerad om viktiga datum/händelser.

Grupptyper som går att boka här (vänligen klicka på länkarna nedan för att läsa mer om kraven, för att boka rätt grupp genom att tycka "gå vidare" nedan):

·      Simskola / sommarsimskola

·      Utmanare

·      Sim & hälsa

·      Sportkollo

·      Crawlkurser för vuxna

För att provsimma i en av våra tävlingsgrupper (simiaden, mästerskap, masters) kontakta info@polisensimning.se.

Avbokningsregler:

• Alla eventuella avbokningar eller önskemål om byten ska ske via mail till admin@polisensimning.se.
  • Medlemsavgift: Medlemsavgiften på 100 kr återbetalas aldrig.
  • Mer än 14 dagar före kursstart: Hela kursavgiften, förutom medlemsavgift, återbetalas.
  • 7 till 14 dagar före kursstart: 50% av kursavgiften, förutom medlemsavgift, återbetalas.
  • Mindre än 7 dagar före kursstart: Hela kursavgiften debiteras, ingen återbetalning sker.
  • Undantag: Vid uppvisande av läkarintyg kan återbetalning ske vid skador eller allvarliga sjukdomar. Återbetalningen kommer att beräknas från den dag vi mottar läkarintyget.

Var god notera att kurserna kan komma att avbokas om vi inte har tillräckligt många simmare inbokade.

Vänligen kontakta oss på denna e-post adress info@polisensimning.se vid övriga frågor.