Välkomna till vårt bokningssystem för Uppsala Skridskoklubb (English below)

Finns det ledig plats i någon av våra grupper/kurser kan du se det i systemet, en grupp som är grönmarkerad är öppen för anmälan.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs. Skridskoskolan vänder sig till nybörjare på skridskor från 4 års ålder till vuxna, medan Konståkningsskolan vänder sig till den som vill lära sig konståkning, barn som vuxna.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så se på vår hemsida för mer info: www.uppsalask.se

Avbokning till en kurs kan ske kostnadsfritt upp till en vecka före kursstart. Avbokningar därefter och fram till kursstart innebär en avgift på 500:-. Därefter faktureras full avgift.

Hur man bokar:

Ny medlem

För att logga in och boka, fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintlig medlem i USK

Har du redan ett konto, fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail: styrelsen@uppsalask.se

Vänliga hälsningar

Uppsala Skridskoklubb

Welcome to book a skating course at Uppsala Skridskoklubb,

The available courses are listed in the booking system and are marked by green. If you select a group you can find more information about the course. If you are not sure which group to choose, please have a look at our home page: www.uppsalask.se for more information. Skating school if for beginners and Figure skating school is for those who know how to skate, but want to learn figure skating.

If you want to cancel the course, this can be done free of charge up to a week before it starts. Cancellations later than 7 days before the course starts that will cost 500 SEK.

How to book:

Not yet member in USK:

Under "Logga in för att boka", fill in your e-mail, and then the personal number for your child/children (or for yourself, if you are registering for Vuxen/Ungdom) and your contact information. With this you have created an account. A code will be sent to your e-mail, use this to log in, and choose which member the booking is for. Choose group. Activate by clicking on "Boka" at the bottom. You will get a confirmation e-mail.

Already a member in USK:

Fill in your e-mail under "Logga in för att boka". A code will be sent to your e-mail, use this to log in, and choose which member the booking is for. Choose group. Activate by clicking on "Boka" at the bottom. You will get a confirmation e-mail.

If you have any questions, please feel free to contact the club via styrelsen@uppsalask.se

Uppsala Skridskoklubb