Anmälan öppen för barn födda 2018-2019
GENOM HELA LIVET
Spela i EIK
Spela fotboll i Enskede IK

I Enskede IK erbjuder vi den bästa vägen in i fotbollens värld med glädje, laganda och hög kvalitet på träningar enligt Enskedemodellen i en trygg miljö. Enskede IK är en ideell förening med i första hand föräldrar som tränare och ledare. Vi erbjuder dig som ledare och förälder utbildning via Svenska Fotbollförbundet samt egna interna utbildningar med stöd från spelforms-ansvariga och sportchef. Utbildningen går i linje med Enskedemodellen som du kan läsa mer om här.

I formulären nedan finns möjligheten att fylla i kompletterande uppgifter, t.ex. eventuella allergier, önskemål om viss träningsgrupp eller annat. Tänk på att speciella önskemål om vilken grupp du vill att ditt barn ska komma till kan göra att kötiden ökar om just den gruppen inte kan ta emot för tillfället.

Barn födda 2019 Mer information och anmälan
Barn födda 2018 Mer information och anmälan
Barn födda 2017 Anmälan
Barn födda 2016

Barn födda 2015 Anmälan
Barn födda 2014 Anmälan
Barn födda 2013 Anmälan
Barn födda 2012 Anmälan
Barn födda 2011 Anmälan
Barn födda 2010 Anmälan
Barn födda 2009 Anmälan
Barn födda 2008 Anmälan
Pojkar 07 och uppåt mathias@enskedeik.nu
Flickor 07 och uppåt victor@enskedeik.nu

Ekonomisk stöttning

Om du behöver hjälp med anmälningsavgiften finns Sociala fonden till för att ekonomiskt hjälpa enskilda medlemmar där hemmets ekonomiska status inte medger de kostnader som fotbollsspel i något av Enskede IK:s lag innebär. Du kan läsa mer om det här.

Vid kö

I oktober och februari går kansliet igenom köhanteringen för varje åldersgrupp och frågar vilka träningsgrupper som är i behov av flera spelare. Det sker innan säsongens början och efter säsongens slut för att ledarna ska kunna göra en säsongsplanering efter antal spelare de har i sina grupper. Under säsong tar vi bara in spelare om lagen meddelat att man har behov av flera.

Barn födda 2019

2023 startar vi fotbollslek för barn födda 2018. Grupperna delas in i pojkar, flickor samt mixade grupper. Fotbollslek ges vid totalt 12 tillfällen under året, där 6 tillfällen går på våren och 6 på hösten. Alla grupper leds av ungdomsspelare i föreningen med stöd av en projektledare. Grupper för barn födda 2018 sätter vi ihop i takt med inkomna anmälningar.

Barn födda 2018

2023 startar vi ordinarie verksamhet för barn födda 2017 vilket betyder att vi nu tränar året om. Formulär för anmälan är länkat till ålder ovan. Vi startar i feb/mars med att bjuda in till ett föräldramöte med obligatorisk närvaro om barnet ska få plats i våra lag. På föräldramötet informerar vi om föreningen, verksamheten och Enskedemodellen.

Barn/ungdom födda 2017-2007

På länkarna ovan hittar du anmälningsformulär för barn och ungdom födda 2016-2008. Genom att fylla i det har du gjort en intresseanmälan och sedan kontaktar kansliet dig när det finns plats i någon träningsgrupp/lag.

Vi har ofta kö till våra lag eftersom vi har många som vill spela fotboll i Enskede IK. Har du möjlighet att vara med som ledare tillsammans med befintliga tränare ökar det chansen att få plats.

Är du född 2006 eller tidigare, maila til eller har andra frågor vänligen kontakta helena@enskedeik.nu

Huvudsponsor
Officiella sponsorer