Anmälan - endast via formulär

Vad kul att du är intresserad av att anmäla dig eller ditt barn till Bromma Simsällskap.

Vi tar inte emot några anmälningar via email. Vi ber alla intressenter att vänligen fylla i de formulär som ni finner här ovan. Klicka på namnet på den grupp som passar för att se fullt formulär och fylla i.

Här nedanför hittar du en enkel sammanfattning för att kunna navigera genom de olika valen och se vilka veckodagar gruppen tränar. För en mer detaljerad beskrivning av grupperna ber vi er vänligen kika på gruppförklaringar som du hittar för varje grupp under de olika avdelningarna i menyn högst upp på hemsidan. Tillsammans med beskrivning står även dagar vi erbjuder träning för olika grupper.

Föranmälan Simskolan – för alla som ännu inte fyllt 5 år.

Simskolan – för alla som är över 5 år och ännu inte simmar. Vi placerar sedan barnet i rätt grupp för deras kunskap. Endast lördag.

Teknik Blå -  kan simma, men har aldrig tränat i en simklubb. Man lär sig crawla och grunderna i sporten. Endast onsdag.

Teknik C – kan simma crawl och ryggsim kortare längder. Trygg på djupt vatten. Endast lördag (fyll i Formulär för Teknik Blå, skriv kommentar).

Teknik B – har simmat lite tidigare, men behöver mer fart och teknik Onsdag och lördag (fyll i Formulär för Teknik Blå, skriv kommentar).

Teknik A – har simtränat mycket förut, men behärskar inte fjäril. Onsdag och lördag.

Medley -  har simtränat mycket och behärskar alla fyra simsätt. Onsdag, lördag och söndag.

Vuxen Crawlskola - vuxen och kan simma, men behärskar ej crawl. Endast söndag.

Master/Triathlon – vuxen och kan simma crawl. Måndag, onsdag, torsdag och söndag.

Notera att Bromma Simsällskap erbjuder syskonförtur. När ett barn har fått en plats kommer resterade syskon flyttas upp i kön.

Vid nekande av erbjuden plats förlorar man sin köplats i Bromma Simsällskap.

NÄR SVARAR VI?
Vi tar in nya medlemmar när pågående termin är avslutad och 5 veckor in i nya terminer.

För anmälan som sker 6 veckor efter terminsstart fram till terminsavslutning kan vi spontan svara, annars placerar vi alla ansökningar i kö och återkommer i samband med att vi har en ledig plats.

Så länge ni har fått bekräftelseemail att din anmälan skickades så kan du känna dig trygg med att din anmälan behandlas av oss och att vi återkommer så snart vi kan.