.

Medlemsavgift 2024
Årsmötet har beslutat om avgifter 2024

Observera att vi tillämpar digitala betalningar. Medlemmar kommer att få en avisering per mail om att det är dags att betala årets avgift. Om (när) man väljer att bekräfta att man vill delta så får man 2 betalningsalternatviv: kort eller faktura.

Avgiften för att spela med Särö Kullavik IF är en kombination av föreningsavgift och verksamhetsavgift. Dessa summeras enligt nedan angivna belopp. Dessutom tillkommer en adminstrativ avgift i samband med digitala betalningar.

Föreningsavgift för en person: SEK 700

Verksamhetsavgift t.o.m. 5 år: SEK 800 (Fotbollsskolan, klädpaket ingår)
Verksamhetsavgift 6-12 år: SEK 1000

Verksamhetsavgift 13-14 år: SEK 1300 (klädpaket ingår vid ingång i 9mot9-spel)
Verksamhetsavgift fr.o.m. det år man fyller 15: SEK 1800 (Klädpaket ingår)

Passivt medlemskap: SEK 150 (stödmedlem)
Futsal kostar f.n. SEK 700/säsong
Deltagare i ledarfotboll, som inte är ledare, betalar föreningsavgift.
Registrering av medlemskap och betalning

1) Läs igenom Kullavik IF Röd Tråd och gå igenom lämpliga delar med ditt barn.

2) Registrera ditt medlemskap här (ny medlem)

3) Efter att vi mottagit din registrering skickas faktura ut till angiven e-postadress.

4) Betala faktura

5) Nu är du medlem i Särö Kullavik IF!

Uppdatering av medlemsuppgifter
För att under pågående säsong uppdatera dina medlemsuppgifter, logga in via "Logga in" längst upp till höger.
Försäkring
Alla våra aktiva medlemmar omfattas av Svenska Fotbollförbundets försäkring via Folksam.

Club Intersport
Stöd föreningen, handla här!
Stöd till Kullavik IF
Sponsorer till Kullavik IF