Bli medlem i Järla IF FK!

"Lira Blågult" Landslagets fotbollsskola 2024

För tjugonde året i rad arrangerar Järla IF FK fotbollsskola under sommarlovets första vecka.
Det finns möjlighet att anmäla sig till 2, 3 eller 5 dagar.

Datum: Torsdag – fredag 13–14 juni och måndag – onsdag 17–19 juni

Tid: kl. 09.00-15.00 (Ledare kommer att finnas på plats mellan kl. 08.45 – 15.15).

Plats: Nacka IP

Ålder: Fotbollsskolan riktar sig till barn mellan 7 och 12 år (födda 2017 – 2012) och är öppet till alla oavsett förening.

Pris:

Fem dagar - 2 500 kr

Två dagar: 13-14/6 1 350 kr - klicka i rabatten "Anmälan två dagar" vid anmälan
Tre dagar: 17-19/6 1 720 kr - klicka i rabatten "Anmälan tre dagar" vid anmälan

Förutom en rolig fotbollsvecka, ingår också en T-shirt, en vattenflaska och en egen fotboll samt lunch och mellanmål. Viktigt att meddela om eventuella allergier och matpreferenser i anmälan*

*Våra resurser är dock begränsade och vi kan tyvärr inte ta hand om allvarliga matallergier. Kontakta oss om du har frågor om det.

Sommarfotbollsskolan sker i samarbete med Stadium, Adidas och Svenska Fotbollförbundet.

Våra ledare är som tidigare år föreningens egna ungdomsspelare under ledning av föreningens vuxna

Antalet platser är begränsade och din plats bekräftas genom betalningen.
LÄNK TILL ANMÄLAN!

För information kontakta oss på:
kansli@jarlaif.se

med "LFS" eller "Landslagets fotbollskola" i ämnesraden

Betalning:
Järla IF plusgirokonto 675155-6 eller
Swisha på 123 225 529-7

Det är viktigt att inte glömma bokningsnummer eller namn vid betalning
Anmälan är bindande men avbokningar kan göras fram till den 16 maj. Vid ev. återbetalning dras en administrativ avgift på 200 kr.

Järlas Webshop
Stolta Sponsorer