Påskbergsgården (ej längre bemannat av gymnastiken)

Vill du bli medlem?

Man anmäler sig via bokningssidan på angivna tider. Inga anmälningar till verksamheten sker via e-post, telefon eller egna köer i grupperna.

Kansli

Föreningens kansli ligger i Tresteget i Trönninge, en trappa upp. Kansliet nås på  telefon 072-397 54 49 eller epost  gymnastik@varbergsgif.se

Frågor om vår tävling Varbergsklassen skickas direkt till tavlingvarbergsgifgymnastik@gmail.com

Kansliet på Tresteget i Trönninge är vanligtvis bemannat:

Mån: 14.00-18.00

Tis:    09.00-13.00

Ons:  09.00-13.00

Tors:  14.00-18.00

Fre:    09.00-13.00

Hör av dig och bestäm en tid så att vi kan släppa in dig (låst ytterdörr). Adressen är Kockatorpsvägen 3.

Vill du skicka något till oss per post? (ej öppet för besök)
Varbergs GIF Gymnastikförening
Danska vägen 15
432 51 Varberg

Övriga nummer

Bankgiro 5483-4478
Organisationsnummer 849600-6571
Påskbergsgården

Varbergs GIF är sedan 2015 ägare till de två husen på södersluttningen av Gamla Påskberget och har döpt huskomplexet till Påskbergsgården. Husen är sedan många år kända som scoutstugorna. I dessa har GIF nu sina klubblokaler. Det större huset är GIFs huvudsakliga klubbhus. I det ryms kanslilokaler, en större och en mindre samlingssal, samt kök, toaletter och förråd. Det mindre huset, Gällarpsstugan från 1700-talet, är ett komplement till klubbhuset med flera rum som kan användas för sammanträden, grupparbeten och annan samvaro, samt kök, toalett och förråd.

Under 2015 och några år framåt har GIF genomför en omfattande renovering och upprustning av husen.

Parkering

Närmast husen finns inga parkeringsplatser utan endast platser för av- och pålastning. Det finns dock stora ytor för parkering, dels från Idrottshallen och upp emot Påskbergets förskola, dels vid Sparbankshallen.

Guldsponsorer
Arrangemang