BK Höllviken
Gemenskap • Glädje • Utveckling

2011-klubben!

BK Höllviken fotbollsförening bildades 2011 efter en sammanslagning av Höllvikens GIF och BK Näset.
Vi växer för varje år och är idag den största föreningen i Vellinge Kommun och är en av de största fotbollsföreningarna i Skåne.

Föreningen värnar om den lokala förankringen och ungdomars tillhörighet till densamma.

Vi har även många engagerade föräldrar som går in och tar på sig ansvaret för lagen, cafeteria, arrangemang osv. Ett stort tack till Er alla!

Vi ger alla intresserade bra utbildningar via förbundet – både tränar- och domarutbildningar.

Föreningen samarbetar med Friends, kommunens skolor och Vellinge kommun i värdegrunds frågor.
Vi strävar alltid efter att ha så kul som möjligt.

-         Det skall vara roligt att spela fotboll.

Tycker du att vi gör ett bra arbete?

Vill du bli en del av vår förening och bidra till den fortsatta utvecklingen?

Vi startar nu 2011 klubben för både privatpersoner och företag där ditt stöd, utnyttjat på rätt sätt, ger dig mångfalt tillbaka, på samma gång som du stöttar vår ungdomsverksamhet!

Som medlem i 2011-klubben får du FRITT inträde till våra 2 representationslags hemmamatcher.

• BK Höllviken i Damer Div2
• BK Höllviken i Herrar Div4

Du får även:

· Fem extra matchbiljetter som du kan dela ut till vänner.
· Gratis kaffe under matcherna.
· Höllvikens fräcka fotbollssupporter halsduk.

· Ta del av erbjudanden under säsongen
· Diplom som intygar ditt stöd till föreningen

Som 2011 Klubbmedlem blir du automatiskt medlem i BK Höllviken 2017. Medlemskapet berättigar bl.a. till GRATIS inträde till vår uppskattade KLUBBFEST.

Pris: 2011 kr.

Kom med i gänget och stötta din förening. Beställ ditt/dina kort här!

Efter det att du har gjort din beställning så skickar vi ut en faktura. Kortet/korten kommer du att få så fort vi tagit emot din betalning.

Ditt bidrag är viktigt.

Välkommen till klubben!